خانه Android, Android Studio, اندروید, بازی سازی, فیلم آموزشی فصل چهارم: بازی سازی در اندروید – ساخت بازی قارچ خور

فصل چهارم: بازی سازی در اندروید – ساخت بازی قارچ خور

با درود. در این مجموعه آموزشی مبحث فریمورک LibGDX بصورت پروژه محور مورد بررسی قرار میگیره. فریمورک LibGDX بر پایه زبان JAVA و کتابخانه قدرتمند openGL طراحی شده و به برنامه نویس امکان ترسیم های پیشرفته و مدیریت جریان های چند رسانه ای در برنامه رو میده.

در فصل چهارم این مجموعه به بحث ساخت بازی Super Mario یا همون قارچ خور پرداخته شده. برای آشنایی با بازی قارچ خور فیلم دمو رو ببینین.

Game for Android - Super Mario Logo

نکته: برای آشنایی بیشتر با این مجموعه ، فصل اول مجموعه رو از فصل اول پکیج آموزش بازی سازی اندروید دریافت و مشاهده بفرمایید.

لینک دانلود:

دانلود پیش نمایش فصل چهارم بازی سازی اندروید – ساخت بازی قارچ خور

پرداخت آنلاین و دانلود فوری:

زمان: ۸ ساعت و ۳۰ دقیقه
حجم فایل زیپ: ۱٫۵۵ گیگابایت

قیمت: ۲۵۰۰۰ تومان ۱۰۰ درصد تخفیف رایگان

دانلود فصل چهارم: ساخت بازی قارچ خور – با لینک مستقیم

 

سایر فصل های بازی سازی اندروید:

  • فصل اول: آموزش بازی سازی در اندروید با فریم ورک LibGDX

  • فصل دوم: سطح پیشرفته بازی سازی اندروید با فریم فرک LibGDX

  • فصل سوم: بازی سازی در اندروید – ساخت بازی پرنده

  • فصل چهارم: بازی سازی در اندروید – ساخت بازی قارچ خور

 

پیشنهاد میکنیم
دیدگاه ها
  1. milad گفت:

    سلام. خیلی ممنون از زحمات شما. امیدوارم مجموعه unity رو هم به زودی شروع کنید. یه سوال داشتم، کی مجموعه کامل رو در سایت قرار میدین؟

  2. سعید گفت:

    سلام من پکیج های فصل قبل رو کامل خریدم ولی به بازی سازی علافه زیادی دارم نمیشه تخفیف بدین ممنون

  3. میلاد ب گفت:

    سلام استاد
    بنده شاغل و دانشجو هستم و تابستان تنها فرصت بنده برای یادگیری هستش و تا الان تمام آموزش هاتون رو مشاهده کردم و خیلی عالی و حرفه ای هستند
    از این بابت از شما خواهش میکنم که آموزش هاتون رو منتشر کنید تا در این زمان استفاده کنیم

    در بند آخر کلام ممنون میشم یک شرح کوتاه از آموزش های فصل ۶ بگین

    با تشکر

    • متیما یوسفی راد گفت:

      درود بر شما

      اگه منظورتون فصل ۶ آموزش اندروید هستش، فصل ششم در اصل آموزش برنامه نویسی اندروید مبحث سوکت هستش ولی برای اینکه مباحث کاملتر بشه بحث ارتباط با سرور با کتابخونه volley و کار با recyclerview و یکی دو مورد دیگه رو هم در فصل ۶ قرار دادم.

  4. criss گفت:

    با سلام
    میخواستم بدونم آموزشی از PoolObject وجود داره ؟ اگر ممکنه حتما استفاده از PoolObject رو بزارید مثلا برای ساخته شدن دشمنان چطور از PoolObject استفاده کنیم ؟ و هر بار اونهارو Destroy نکنیم و از اول بسازیم ؟ مخصوصا برای شلیک کردن گلوله ها

    لطفا اگر قراره آموزش مولتی پلیر داده بشه ، مثل بیشتر آموزش ها و یا بهتره بگم همه ی آموزش ها ، سرور رو توی یک شبکه لوکال تست نکنید لطفا و حتما برای آموزش از یک وبسرویس و یک وب سوکت برای آموزش دادن مولتی پلیر استفاده کنید

    با تشکر از این مجموعه آموزش ارزشمند ، امیدوارم همچنان پر انرژی و با انگیزه ، ادامه آموزش هارو ادامه بدید

  5. علی گفت:

    سلام
    من اموزش های بازی سازی با libgdx شما رو دنبال کردم، ولی در فصل چهارم به یک مشکل خوردم که هرچقدر سعی کردم نتونستم مشکل رو برطرف کنم،
    اگه امکانش هست کمک کنید، من اون قسمتی که روی صفحه کلیک میکنیم و دوربین به جلو حرکت میکنه به مشکل خوردم و دوربین یکم میره جلو و برمیگرده!
    فایل رو پیوست کردم، اگه ممکنه بازش کنید و مشکل من رو پیدا کنید.
    http://s9.picofile.com/file/8273331026/SuperMurio.rar.html
    خیلی ممنون

    • متیما یوسفی راد گفت:

      درود بر شما

      مشکلتون رو شرح بدین تا بتونم راهنماییتون کنم. امکان تست پروژه مهیا نیست.

      • علی گفت:

        اینطوری مشکل معلوم نمیشه، باید اجرا کنید، براتون ایمیل کنم؟

        • مدیر گفت:

          با درود
          همونطور که ذکر شد امکان تست و خطایابی سورس پروژه مقدور نیست.
          کدهاتون رو یه بار دیگه تست بفرمایید. اگه طبق فیلم پیش برید به مشکل نمیخورید.
          موفق باشید

  6. ابراهیمی گفت:

    سلام
    ممنون می شم فایل نهایی بازی که ساختین apk رو بزارید که ببینیم

دیدگاه شما

نام

ایمیل

سایت( اختیاری )