خانه Android, Android Studio, اندروید, بازی سازی, فیلم آموزشی فصل سوم: بازی سازی در اندروید – ساخت بازی پرنده

فصل سوم: بازی سازی در اندروید – ساخت بازی پرنده

با درود. در این مجموعه آموزشی مبحث فریمورک LibGDX بصورت پروژه محور مورد بررسی قرار میگیره. فریمورک LibGDX بر پایه زبان JAVA و کتابخانه قدرتمند openGL طراحی شده و به برنامه نویس امکان ترسیم های پیشرفته و مدیریت جریان های چند رسانه ای در برنامه رو میده.

در فصل سوم این مجموعه به بحث ساخت بازی Flappy Bird پرداخته شده. برای آشنایی با بازی Flappy Bird فیلم دمو رو ببینین.

game for android logo part 3

نکته: برای آشنایی بیشتر با این مجموعه ، فصل اول مجموعه رو از فصل اول پکیج آموزش بازی سازی اندروید دریافت و مشاهده بفرمایید.

لینک دانلود:

دانلود پیش نمایش فصل سوم بازی سازی اندروید – ساخت بازی پرنده

پرداخت آنلاین و دانلود فوری:

زمان: ۳ ساعت و ۳۰ دقیقه
حجم فایل زیپ: ۶۰۱ مگابایت

قیمت: ۱۵۰۰۰ تومان ۱۰۰ درصد تخفیف رایگان

دانلود فصل سوم: ساخت بازی پرنده – با لینک مستقیم

سایر فصل های بازی سازی اندروید:

  • فصل اول: آموزش بازی سازی در اندروید با فریم ورک LibGDX

  • فصل دوم: سطح پیشرفته بازی سازی اندروید با فریم فرک LibGDX

  • فصل سوم: بازی سازی در اندروید – ساخت بازی پرنده

  • فصل چهارم: بازی سازی در اندروید – ساخت بازی قارچ خور

 

پیشنهاد میکنیم
دیدگاه ها
  1. amir گفت:

    سلام
    کاش یک بازی هم میساختید که سناریوش حالت دشمن کرایی داشت و طرف مقابل بازی که اندروید باشه دارای هوش مصنوعی پیشرفته ای باشه که بشه با آن رقابت کرد و کاربر به چالش کشیده بشه

    • متیما یوسفی راد گفت:

      درود بر شما

      این آموزش ها در سطح مقدماتی هستش و برای یادگیری مبانی. بزودی مجموعه های پروژه محور با موضوعات کامل تر آماده و منتشر خواهد شد.

  2. abbas گفت:

    باحال بود

  3. ابراهیم گفت:

    ممنون خدا قوت استاد عزیز

  4. سعید گفت:

    سلام من جدیدا مجموعه اندروید استاد یوسفی رو تموم کردم و واقعا نسبت به آموزشهای دیگر آندروید و حتی آموزشهای همین سایت جالب بود،
    میخواستم بدونم برای این مجموعه همون دانش آندروید کافی است و سوال دیگر آنکه، در اینجا از موتور آماده استفاده کرده اید هم در پرنده و هم در قارچ خور منظورم است؟

    • متیما یوسفی راد گفت:

      درود بر شما

      پیش نیاز یادگیری بازی سازی با LibGDX برنامه نویسی اندروید هستش (ینی زبان جاوا). LibGDX یه فریمورک هستش که باهاش میشه بازی سازی رو از طریق کدنویسی انجام داد. نصفه نیمه موتور به حساب میاد.

  5. علی گفت:

    سلام
    من بازی پرنده رو ساختم و در حالت دسکتاپ اجراش کردم، ولی روی گوش نصب نمیشه، نه گوشی واقعی و نه اندروید مجازی< ارور زیر رو میده که عکسش رو آپلود کردم.

    http://8pic.ir/images/ucjvw855vf0q38c790rj.jpg

  6. sv گفت:

    سلام
    من میخوام وقتی روی یک عکس متحرک ، مثلا در اینجا روی پرنده( یا همون جوجو ! ) کلیک کردم، یه کاری انجام بشه ، مثلا غیب بشه یا هرچیزی، یعنی قابلیت کلیک شدن داشته باشه، چیکار باید بکنم؟
    ممنون میشم اگه کمک کنید…

دیدگاه شما

نام

ایمیل

سایت( اختیاری )