خانه Android, Android Studio, اندروید, بازی سازی, فیلم آموزشی فصل دوم: آموزش بازی سازی در اندروید با فریم ورک LibGDX

فصل دوم: آموزش بازی سازی در اندروید با فریم ورک LibGDX

با درود. در این مجموعه آموزشی مبحث فریمورک LibGDX به صورت پروژه محور مورد بررسی قرار میگیره. فریمورک LibGDX بر پایه زبان JAVA و کتابخانه قدرتمند OpenGL طراحی شده و به برنامه نویس امکان ترسیم های پیشرفته و مدیریت جریان های چند رسانه ای در برنامه رو میده.

در فصل دوم این مجموعه به معرفی مفاهیم پیشرفته LibGDX پرداخته شده. مباحثی که مطرح شده بطور کلی از این قرار هستش:

کنترل ورودی های برنامه (Input Streams)

نوشتن برنامه حرکت تصویر با فشردن دکمه

نوشتن برنامه برای حرکت به سمت مکان کلیک ماوس

کنترل صدا در بازی (Sound and Music)

کار با File System و معرفی توابع مربوطه

نوشتن برنامه ذخیره سازی داده های بازی در یک فایل

انیمیشن در حرکات کاراکتر بازی

هوش مصنوعی ساده (شناخت اشیاء)

تشخیص برخورد اشیاء با یکدیگر و جلوگیری از تداخل آنها

به همراه فایل ها و برنامه های استفاده شده در طول آموزش به همراه پروژه ساخته شده

game for android logo part 2

نکته: برای آشنایی بیشتر با این مجموعه ، فصل اول مجموعه رو از فصل اول پکیج آموزش بازی سازی اندروید دریافت و مشاهده بفرمایید.

لینک دانلود:

زمان: ۴ ساعت
حجم فایل زیپ: ۵۸۲ مگابایت

قیمت: ۱۵۰۰۰ تومان ۱۰۰ درصد تخفیف رایگان

دانلود فصل دوم: آموزش بازی سازی در اندروید سطح پیشرفته – با لینک مستقیم

نحوه پرداخت و دانلود فوری: پرداخت توسط کلیه کارت های عابر بانک عضو شتاب، بعد از پرداخت همون موقع لینک دانلود برای شما ایمیل می شود و می توانید محصول را دانلود کنید.

سایر فصل های بازی سازی اندروید:

  • فصل اول: آموزش بازی سازی در اندروید با فریم ورک LibGDX

  • فصل دوم: سطح پیشرفته بازی سازی اندروید با فریم فرک LibGDX

  • فصل سوم: بازی سازی در اندروید – ساخت بازی پرنده

  • فصل چهارم: بازی سازی در اندروید – ساخت بازی قارچ خور

 

پیشنهاد میکنیم
دیدگاه ها
  1. milad گفت:

    سلام. استاد یوسفی راد کدوم مجموعه بازی سازی رو یاد بگیریم بهتره؟ این یکی یا مجموعه unity که گفتین بعدا منتشر میشه؟

    • متیما یوسفی راد گفت:

      درود بر شما

      در صورتی که به کدنویسی علاقه دارین میتونین بازی سازی رو با فریمورک انجام بدین. اما برای طراحی در محیط ۳D و کدنویسی کمتر بهتره از موتور بازی سازی استفاده کنین. مثلاً یونیتی.

  2. aminda گفت:

    سلام جناب یوسفی
    ببخشید سوالم مربوط به این بخش نیست ، برنامه شما واسه بخش آندروید چیه؟ آموزش پروژه محوری رو روی سایت قرار نمیدین؟
    با تشکر

  3. محمد گفت:

    باسلام و خسته نباشید
    یه سوال داشتم
    این محیطی که شما باهاش کار میکنین از یونیتی بهرته ؟
    تفاوت هاش با یونیتی چیه ؟

    • متیما یوسفی راد گفت:

      درود بر شما

      فریمورک libgdx فقط امکانات کدنویسی رو برای شما فراهم میکنه. اما موتور یونیتی محیط طراحی حرفه ای داره. اگه به طراحی در محیط ۳D علاقه مند هستین موتور یونیتی برای شما مناسبه.

      • محمد گفت:

        دوره اموزشی یونیتی نمیذارید ؟
        تو هیچ سایت و انجمنی همچین چیزی بصورت ۰ تا ۱۰۰ نیست !!!

        • متیما یوسفی راد گفت:

          درود بر شما

          برای مجموعه یونیتی برنامه ریزی هایی انجام شده بود که متاسفانه الان به مشکل خوردم. ممکنه بعد از تابستون آموزشش رو آماده کنم.

        • مدیر گفت:

          با درود
          انشاا… مشکل استاد یوسفی تا چند روز آینده حل میشه و مجموعه Unity رو طبق برنامه ریزی قبلی آماده میکنن.
          ما هم سعی و تلاشمون رو تا جایی که راه داشته باشه میکنیم که مشکل ایجاد شده برای مهندس برطرف بشه.
          کلام آخر: با مجموعه بی نظیر Unity منتظر حضور استاد یوسفی هستیم.

  4. ابراهیم گفت:

    خیلی هم عالی فقط اگر امکانش بود اموزش های پروژه محور را هم اضاف کنید و یک نکته ی دیگر یک خواهش از مدیریت در ست است که خیلی از موارد در اموزش های اندروید پوشش داده شده است و شما گفته شد که سرفصل ها بسته شده منتها هر چند وقت یک بار خیلی خوب می شه که یک دوره ی پروژه محر بگزارید و موارد بیشتری مانند سوکت را پشتیبانی کنید به طور مثال اموزش اپلیکیشن quiz که در ان دو کاربر مسابقه می دهندو از انها سوالاتی چند گزینه ای پرسیده می شود . ممنون

    • متیما یوسفی راد گفت:

      درود بر شما

      احتمالاً تابستون مجموعه های پروژه محور اندروید بصورت کامل با موضوعات کاربردی ارائه بشه.

  5. خیلی آموزش هاتون عالی هستن
    اگه امکانش هست یه پروژه برای PHP , MVC و اوراکل هم برامون بزارید
    با تشکر ویزای آمریکا

دیدگاه شما

نام

ایمیل

سایت( اختیاری )